Spreuk v/d maand Maart 2013

Vraag je je weleens af wat onze honden van ons denken?
Stel je eens voor: je komt thuis van de supermarkt met kippenbouten, biefstukken, hamlappen, karbonades.
Ze moeten wel denken dat wij de beste jagers ter wereld zijn.

Anne Tyler

02 maart 2010

De aankomst van Millie op 1 Maart

Deze keer was ik (Yvonne) de gelukkige om naar Schiphol te mogen rijden.
Millie was vandaag DE bofkont om vanuit Spanje in Nederland gelukkig te worden.
Het was maar goed dat zowel de adoptante( met wat familieleden) en ik iets vroeger waren, want het vliegtuig was 30 minuten eerder geland.

Dan gaat het wachten beginnen maar omdat het gezellig was en we lekker hebben gekletst waren ook deze 45 minuten snel voorbij (volgens de insiders hadden we wel wat geluk gehad, het wachten is ook wel eens RUIM een uur)
Toen gingen eindelijk de schuifdeuren open en werd Millie aan ons overgedragen.


‘Eindelijk’ moet Millie gedacht hebben - ik mag eruit!
De honden mogen van Schiphol eigenlijk niet binnen uit de kooien gehaald worden (SORRY Schiphol, dat wist ik niet) maar niemand had het gezien en heel eerlijk gezegd was het binnen warmer dan buiten.

De adoptante en haar kleindochter waren helemaal gelukkig met Millie, ze glunderden van oor tot oor.
Millie is een lieve hond en ging al snel MOOI zitten voor een brokje.

Na de fotosessie en de papieren was het tijd om naar huis te gaan .
Zowel de adoptante als ik hadden onze auto in de VERSTE uithoek gezet, dus volgde er nog een flinke wandeling samen met Millie.

Afscheid genomen en vervolgens naar huis gereden met een glimlach en een diepe zucht: alles was ook vandaag weer goed gegaan.

Namens HZH wens ik Millie en haar adoptante veel geluk en succes.

Yvonne