Spreuk v/d maand Maart 2013

Vraag je je weleens af wat onze honden van ons denken?
Stel je eens voor: je komt thuis van de supermarkt met kippenbouten, biefstukken, hamlappen, karbonades.
Ze moeten wel denken dat wij de beste jagers ter wereld zijn.

Anne Tyler

02 maart 2010

Ook Puck heeft een goed huis getroffen.

Op 31 januari hebben we Puck zelf opgehaald van het vliegveld en vervolgens bij ons in de opvang genomen.Op deze manier konden we goed zien wat voor karakter hij had.
Al snel zagen we dat hij een lieve aanhankelijke hond was die het goed kon vinden met onze honden en katten.

Om U een idee te geven, Puck was ongeveer net zo groot als onze grootste kat Jaap.
Natuurlijk was hij ook ontdeugend ,maar dat hoort nu eenmaal bij een jonge hond.
Stoer en speels als hij was, speelde hij de hele dag met onze viervoeters en kreeg al snel de bijnaam Dappere Dodo.

Op 19 Februari kwam iemand (toevallig uit de buurt) kennis maken met ‘onze’ Puck en dit bleek al snel de perfecte combinatie te zijn .
Gelukkig “voor ons” moest Puck zijn nieuwe bazinnetje nog van alles kopen (konden wij even aan het idee wennen dat hij weg zou gaan)

Het afscheid nemen van iedere hond is en blijft moeilijk voor ons .
Het voordeel van een adoptie door iemand die je kent en ook nog in de buurt woont is: dat je af en toe nog even kunt gaan kijken.

Afgelopen vrijdag kon ik (Yvonne) me niet meer inhouden en na een telefoontje was ik van harte welkom.
Dat het goed ging komen met Puck wisten wij wel, maar wat ik daar zag was geweldig :een overgelukkige adoptante en hond.

Toen ik binnen kwam herkende hij mij “gelukkig “nog wel, maar de meeste aandacht van Puck ging naar zijn nieuwe bazinnetje.

Welke hond wil dit niet? Iemand dieje ALLE AANDACHT, TIJD EN LIEFDE geeft.
Puck mag zich heel gelukkig prijzen.

Wij wensen hem en zijn nieuwe bazinnetje veel geluk en succes.

Piet,Yvonne,Meggy, Fien,Sue en alle katten.