Spreuk v/d maand Maart 2013

Vraag je je weleens af wat onze honden van ons denken?
Stel je eens voor: je komt thuis van de supermarkt met kippenbouten, biefstukken, hamlappen, karbonades.
Ze moeten wel denken dat wij de beste jagers ter wereld zijn.

Anne Tyler

26 april 2011

Bruno verteld

Lieve leesvrienden, dit verhaal kwam ons ter oren en hebben wij gekopieëerd van af de bron http://www.boxervrienden.nl/
Bruno een HzH Kanjer laat ons meegenieten van een mooie dag uit zijn leven.
Zijn huisvriend Bob, een echte stoere bokser, zorgt voor de vertaling
Heeft u als lezer nu ook een verhaal of wil uw eigen spaanse kanjer ons iets vertellen mail dan naar
hzh@jgh-promotions.com (Red)

Buenos días, boxervriendjes.
Goedenmorgen boxervriendjes
Dies morgen vind die jefe calvo dat iet weer ies tijd ies om naar el bosque te gaan.
Vanmorgen vond de kale baas dat het weer eens tijd was om naar het bos te gaan.
Omdat BOB het nogal muchos caliente had, mochten we alleen in de sombra lopen.
Omdat BOB het nogal erg warm had, mochten we alleen in de schaduw lopen.
Calvo hebt plaatjes gemaakt, kijk maar...
De baas heeft foto's gemaakt, kijk maar,
(BOB vindt dat iek nu maar zelf moet forummen... mij Holandés ies nog niet so bueno, maar iek probeer! BOB zal posteriormente traducir en azul!)
(BOB vindt dat ik nu zelf maar moet forummen, mijn Nederlands is nog niet zo goed, maar ik probeer het! BOB zal het naderhand in het blauw vertalen.

Me den
Ik ren
Caliente! Tomando un descanso
Warm! Even rusten in de schaduw




















BOB que cavar!
BOB graaft mee!
BOB es muy caliente y hace raro!
BOB heeft het warm en doet raar....
(Ja NOT, gewoon effe lekker door het zand rollen, gekke spaanse huiskamerterrorist!!)