Spreuk v/d maand Maart 2013

Vraag je je weleens af wat onze honden van ons denken?
Stel je eens voor: je komt thuis van de supermarkt met kippenbouten, biefstukken, hamlappen, karbonades.
Ze moeten wel denken dat wij de beste jagers ter wereld zijn.

Anne Tyler

15 mei 2011

Aankomst 15 mei 2011

Goedemorgen allemaal,
Errug vroeg op vanmorgen, Hans brengt mij samen met de twee Bees naar Schiphol,
Als het goed is vertrekt het vliegtuig dat mij naar Malaga brengt om 06.30 uur.
Vanavond om 23.05 uur hoop ik weer te landen op Schiphol en heb dan Cassie, Rocky, Delroy en Kizzy bij me die daarna aan de adoptanten worden overgedragen.
En als het goed is ben ik precies over 24 uur weer thuis in Otterlo en kan ik lekker mijn bedje weer in.

Maandag zal ik de foto's op het forum plaatsen en een verhaal schrijven dat op het blog van de HZH en op het forum komt te staan.

Een fijne zondag allemaal en tot maandagmiddag zal ik maar zeggen.