Spreuk v/d maand Maart 2013

Vraag je je weleens af wat onze honden van ons denken?
Stel je eens voor: je komt thuis van de supermarkt met kippenbouten, biefstukken, hamlappen, karbonades.
Ze moeten wel denken dat wij de beste jagers ter wereld zijn.

Anne Tyler

30 oktober 2009

Dáááááááár gaan we wééééééééér !!!!

2 dagen Spanje, klinkt dat niet iedereen als muziek in de oren.

Alleen sta ik nu al het begin van dit stukje te schrijven en weet ik dat ik het morgen vroeg weer af kan maken.

Maar goed alles voor de hondjes.
Straks om 12:50 ga ik de lucht in richting Spanje. Eis en wederdienende zal ik om 21:55 wederom op steigen in Spanje en om 01:00 morgen ochtend vroeg ben ik weer terug met Fudge, Bobby, Molly, Goldie en Minnie. Vanuit hier ga ik de adoptanten sterkte wensen met hun allerlaatste lootjes en zeg ik tot morgen ochtend vroeg op Schiphol

Adois Jeroen